Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]tven hakker når jeg setter inn hdmi kablene. gikk bra da jeg prøvde med S-video kabelen. hva er galt

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem. når jeg setter på pcen skal spille eller se på film så driver lyden å hakker. vanskelig og forklare, men det er helt sykt irriterede. kommer sånn plutselig. blir liksom borte som varer bare i ett øyeblikkkkkk. vet ikke hva det er jeg.

kan det ha noe med det nye skjermkortet mitt? GTX 260..

håper noen kan si meg hva det kan komme av.

hilsen Paal

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Relevant informasjon i form av maskinvare og operativsystem, hadde vært ønskelig for å ytterligere kunne assistere og problemløse.

:)

sorry. my bad.

P5Q pro

E5200 duo core

corsair 750w

GTX 260

OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT

windows vista ultimate 32bit. "ja jeg vet jeg må ha 64bit for å drive 4ghz pluss"

Relevant informasjon i form av maskinvare og operativsystem, hadde vært ønskelig for å ytterligere kunne assistere og problemløse.

:)

sorry. my bad.

P5Q pro

E5200 duo core

corsair 750w

GTX 260

OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT

windows vista ultimate 32bit. "ja jeg vet jeg må ha 64bit for å drive 4ghz pluss"

skal eller må få meg 64bit asap =O)

Lenke til kommentar
Kan være du har installert codec's som jobber mot hverandre.

Har du prøvd å spille av med VLC-playern? Får du samme problem da?

Ja jeg har funnet ut at det ikke kan være lyden. koblet ut alt av lyd kabler. fant ut at det er tven eller skjermkortet som ikke kan være helt bra. jeg tok ut hdmi kabelen å prøvde med Svideo kabelen å da hakket/ikke tven. jeg skjønner ikke hva det kan være. om tven flimrer eller hakker.

vet ikke om det hjelper å legge inn 64bit... hjelp hjelp hva skal jeg gjøre .hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...