L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Har sett folk som stadigvekk skriver hele innlegg i rødfarge eller, grøss, turkis uten noen grunn annet enn at det er "kult". Dette gjør at forumet blir vanskelig å lese og gjør hele forumopplevelsen dårligere. Jeg håper dette er noe som vil bli slått ned på og jeg vil rapportere hver gang jeg kommer over slikt. Fargekoder er godt å ha. Det er et kjempegodt virkmiddel til tider, men det blir misbrukt. For å skille ut noe spesielt så er det veldig kjekt, men innlegg som dette bare ødelegger. Jeg ber om en strengere behandling av slik posting og håper dere andre er med meg. edit: kopi av eksempelpost i spoiler: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor MED HVA? FARGEN BETYR IKKE NOE, LÆRTE DE MEG I BARNEHAGEN. Endret 2. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 JEG ER ENIG, MEN INNTIL NOE SLIKT ER VEDTATT ER DET VEL FRITT FRAM MED FARGEKODER? JEG TROR FORØVRIG OFFENTLIG LATTERLIGGJØRING ER VEIEN Å GÅ FOR Å SETTE EN STOPPER FOR DETTE. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 JEG ER ENIG, MEN INNTIL NOE SLIKT ER VEDTATT ER DET VEL FRITT FRAM MED FARGEKODER? JEG TROR FORØVRIG OFFENTLIG LATTERLIGGJØRING ER VEIEN Å GÅ FOR Å SETTE EN STOPPER FOR DETTE. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har ikke sett så mange poster av det selv. Skjer en sjelden gang når det er en ny bruker som ikke vet bedre. De pleier som oftest å gå tilbake til svart når de ser at de er den eneste som skriver med farger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Snublefot, dessverre gjelder ikke det DNFK i kveld. Endret 2. april 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er ikkje meir tillatt enn det var tidlegare, men det er ikkje alt som blir plukka opp av oss, du må berre rapportere alt du kjem over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Snublefot, dessverre gjelder ikke det DNFK i kveld. Det er ikke bare der jeg har sett det. Det er enkelte gjengangere. Dagens utbrudd er kanskje ikke en av gjengangerne, men det er like irriterende likefult. Det er ikkje meir tillatt enn det var tidlegare, men det er ikkje alt som blir plukka opp av oss, du må berre rapportere alt du kjem over. Takk. Ville egentlig ha en bekreftelse på at det ikke var tillatt. Endret 2. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hva! Er det ikke tillatt å bruke de farger man lyster? Hvorfor er dette da et alternativ. Helt enig at det kan være et dags prosjekt å lese, men forbudt? Forvirret. Endret 2. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er tillatt i form av overskrifter og den slags i f.eks. ein samletråd for eit eller anna, men å konsekvent endre farge for å framheve sine innlegg eller for å provosere er ikkje tillatt nei. Eit innlegg er for øvrig fjerna, vedkomande utfordrer grensene... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette har jeg aldri hørt eller registret, men jeg forstår det like godt. Kunne du forresten uthevet dette punktet i retningslinjene? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette er jeg helt enig i, poster som har kun èn (irriterende) farge burde vært ulovlig. Særlig når det gjentar seg så ekstremt mye det har gjort i kveld. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvilken kategorier er dette påtrengende? Selv ser jeg nesten aldri noe til dette. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Innlegg skal primært ha sort som farge, alle andre farger brukes som virkemiddel for å utheve noe eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg