Gå til innhold

Unødvendig bruk av farger - en uting!

Anbefalte innlegg

Har sett folk som stadigvekk skriver hele innlegg i rødfarge eller, grøss, turkis uten noen grunn annet enn at det er "kult". Dette gjør at forumet blir vanskelig å lese og gjør hele forumopplevelsen dårligere.

Jeg håper dette er noe som vil bli slått ned på og jeg vil rapportere hver gang jeg kommer over slikt.

Fargekoder er godt å ha. Det er et kjempegodt virkmiddel til tider, men det blir misbrukt. For å skille ut noe spesielt så er det veldig kjekt, men innlegg som dette bare ødelegger. Jeg ber om en strengere behandling av slik posting og håper dere andre er med meg.

edit: kopi av eksempelpost i spoiler:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
MED HVA?

FARGEN BETYR IKKE NOE, LÆRTE DE MEG I BARNEHAGEN.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snublefot, dessverre gjelder ikke det DNFK i kveld.

Det er ikke bare der jeg har sett det. Det er enkelte gjengangere. Dagens utbrudd er kanskje ikke en av gjengangerne, men det er like irriterende likefult.

Det er ikkje meir tillatt enn det var tidlegare, men det er ikkje alt som blir plukka opp av oss, du må berre rapportere alt du kjem over.

Takk. Ville egentlig ha en bekreftelse på at det ikke var tillatt.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Det er tillatt i form av overskrifter og den slags i f.eks. ein samletråd for eit eller anna, men å konsekvent endre farge for å framheve sine innlegg eller for å provosere er ikkje tillatt nei.

Eit innlegg er for øvrig fjerna, vedkomande utfordrer grensene...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...