djgudleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 HEY, værguden har gitt meg nye tenner å feste på bilen :D:D:D JEG ER SÅ SYKT GLAD AT DET ER UBESKRIVELIG Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Næmmen, gratulerer så mye! Jeg fikk dette i går av mormor: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 HAR fått meg ny PC, men den er litt hard? Hjelp, jeg forstår ikke Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor troller du så jævlig hele tiden!? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hele tiden? Dette er første gangen på LENGE! :O Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hahaha.. velkommen til diskusjon.no/b/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor troller du så jævlig hele tiden!? SERIØST, RO DEG NED TO HAKK 'A! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Btw, hvordan går det med trickingen / turningen, Kallileo? Har du mista interessen, tatt pause, eller holder du på enda? Du gjorde det ganske bra. ......... Hvorfor troller du så jævlig hele tiden!? GreVeen, hvordan går det med parkouren din? Du er ikke på parkourforumet lenger, husker du kalte deg "GreVen" uten to "E"-r. Rart at dere begge havna i tråden her, HAHA. Endret 2. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Aj-aj-aij! Noen som husker det ja Kult! Har tatt meg en liten pause, samt mistet litt interessen. Pådro meg en skade i fjor sommer, noe som satte en liten stopper for trickinga, og så kom vinteren. og siden vinteren kom, så har jeg liksom ikke kommet så mye lenger.. Når jeg starter til sommeren igjen, så tror jeg at jeg kommer til å ha mest fokus på klatring og karate, selv om turn og tricking ikke er kjedelig. Koselig med respons på det btw edit: jah. pussig sammentreff men nei. jeg er nok "bare" Kallileo. Men om du ser meg flere steder enn på diksusjon.no, don't hesitate to hollah at me! /sorry grov ot-snakk edit2: svar til posten under: Second that! Er litt kjedelig å løpe rundt å hoppe i hagen, kontra å være i en større gymsal og trene med andre, eller buldre med sine beste venner. Takktakk Endret 2. april 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Aj-aj-aij! Noen som husker det ja Kult!Har tatt meg en liten pause, samt mistet litt interessen. Pådro meg en skade i fjor sommer, noe som satte en liten stopper for trickinga, og så kom vinteren. og siden vinteren kom, så har jeg liksom ikke kommet så mye lenger.. Når jeg starter til sommeren igjen, så tror jeg at jeg kommer til å ha mest fokus på klatring og karate, selv om turn og tricking ikke er kjedelig. Koselig med respons på det btw Vel, en kan si at klatring og karate er ganske "trygt", det vil si at du kommer langt med det. Tricking er så utrygt på alle mulige måter, for det første, man trener seg selv i bakhagen sin, og det er alltid usikkert om man kommer seg videre, og alt kanskje bare blir bortkastet. Så jeg synes du gjør et klokt valg der. Lykke til hvertfall. edit: jah. pussig sammentreff tongue.gif men nei. jeg er nok "bare" Kallileo. Men om du ser meg flere steder enn på diksusjon.no, don't hesitate to hollah at me! inv_biggrin.gif /sorry grov ot-snakk wink.gif Nei, beklager, jeg mente ikke at du var han, hehe. GreVen er bare en annen person jeg husker fra parkourforumet. Skal formulere litt bedre. Endret 2. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå