Gå til innhold

SNART SAMMEN MED HAN

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, hvordan går det med trickingen / turningen, Kallileo? :D

Har du mista interessen, tatt pause, eller holder du på enda?

Du gjorde det ganske bra. :)

.........

Hvorfor troller du så jævlig hele tiden!?

GreVeen, hvordan går det med parkouren din? :)

Du er ikke på parkourforumet lenger, husker du kalte deg "GreVen" uten to "E"-r.

Rart at dere begge havna i tråden her, HAHA.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Aj-aj-aij! Noen som husker det ja :D Kult!

Har tatt meg en liten pause, samt mistet litt interessen. Pådro meg en skade i fjor sommer, noe som satte en liten stopper for trickinga, og så kom vinteren. og siden vinteren kom, så har jeg liksom ikke kommet så mye lenger.. :p

Når jeg starter til sommeren igjen, så tror jeg at jeg kommer til å ha mest fokus på klatring og karate, selv om turn og tricking ikke er kjedelig. :)

Koselig med respons på det btw ;)

edit: jah. pussig sammentreff :p men nei. jeg er nok "bare" Kallileo. Men om du ser meg flere steder enn på diksusjon.no, don't hesitate to hollah at me! :D

/sorry grov ot-snakk ;)

edit2: svar til posten under: Second that! Er litt kjedelig å løpe rundt å hoppe i hagen, kontra å være i en større gymsal og trene med andre, eller buldre med sine beste venner.

Takktakk :):fun:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Aj-aj-aij! Noen som husker det ja :D Kult!

Har tatt meg en liten pause, samt mistet litt interessen. Pådro meg en skade i fjor sommer, noe som satte en liten stopper for trickinga, og så kom vinteren. og siden vinteren kom, så har jeg liksom ikke kommet så mye lenger.. :p

Når jeg starter til sommeren igjen, så tror jeg at jeg kommer til å ha mest fokus på klatring og karate, selv om turn og tricking ikke er kjedelig. :)

Koselig med respons på det btw ;)

Vel, en kan si at klatring og karate er ganske "trygt", det vil si at du kommer langt med det. :)

Tricking er så utrygt på alle mulige måter, for det første, man trener seg selv i bakhagen sin, og det er alltid usikkert om man kommer seg videre, og alt kanskje bare blir bortkastet. Så jeg synes du gjør et klokt valg der.

Lykke til hvertfall. :D

edit: jah. pussig sammentreff tongue.gif men nei. jeg er nok "bare" Kallileo. Men om du ser meg flere steder enn på diksusjon.no, don't hesitate to hollah at me! inv_biggrin.gif

/sorry grov ot-snakk wink.gif

Nei, beklager, jeg mente ikke at du var han, hehe. :)

GreVen er bare en annen person jeg husker fra parkourforumet.

Skal formulere litt bedre.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...