Nymph Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har egentlig ikke lyst til å legge ut så mye informasjon om meg selv. Men jeg kan nevne at faget er kjemi. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Henvend deg til ledelsen på skolen og si med en omgjenglig tone at du ønsker å klage på undervisningen og om det ikke skulle føre frem så si at du vil reklamere på tjenesten du har kjøpt. Gjerne noter ned kommentarer og hendelser, og om mulig snakk med andre elever/studenter om hvordan de oppfatter situasjonen. Det viktigste når du fremlegger saken er at du er saklig og strukturert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi hadde en forferdelig lærer i samfunnsfag. Vi skrev et brev, og fikk alle (unntatt et par) til å underskrive, og plutselig hadde vi en annen samfunnsfaglærer. Det skal sies at de fleste i klassen min, meg inkludert ikke var noe særlig redde for å ta initiativ, og dermed ble det ganske enkelt. Deretter fikk vi desverre en forferdelig samfunnsfaglærer som vi så film med i hver eneste samfunnsfag time, og så prøvde å prakke 3're på alle sammen fordi hun ikke hadde noe grunnlag til å bedømme oss, men heldigvis fikk vi rettet dette opp til skoleslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå