Gjest Trenger råd om vennskap Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei, jeg er en gutt på 17år. Kommer ifra Oslo. Jeg sliter med et problem som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med! Her er situasjonen. Jeg ble kjent med ei jente for ett år siden, vi har hatt det veldig kjekt med etter en stund så fant jeg fort ut at hun så etter noe mer enn bare vennskap. Men jeg har ingen intensjoner om å være noe mer enn bare venn for henne. Jeg snakket med henne om dette, hun var enig og alt virket greit ut. Men likevel så får jeg aldri fred fra henne, på myspace og div. så oversvømmer jeg med beskjeder og kommentarer fra henne. Telefoner og meldinger i hytt og pine! Men jeg vil jo fremdeles ha henne som venn, vi har det jo kjempemorsomt i lag. Er det en måte jeg kan si direkte men likevel på en fin måte at jeg ikke vil bli behandla som om jeg var kjæresten hennes? Har grusomt lite erfaring innenfor dette feltet dessverre Paul A. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen vil bare ikke gi opp. Har en lignende situasjon selv, men ikke overdreven masing foreløpig. Du kan ikke gjøre så mye mer enn å si det til henne, når du fortsatt vil beholde vennskapet. Men hvor enkelt er det å beholde vennskapet når hun har en crush på deg? Du kan jo gjenta det, hvis hun gir tydelige signaler på at hun ikke har gitt opp ennå. På en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fortsett med det du gjør til hun skjønner at det ikke blir noe mer enn vennskap. Tenk litt ekstra over signalene du gir henne i form av berøring, uskyldig flørting, osv. Det kan hende at du gir henne signaler om at du vil noe mer, uten at du faktisk er klar over det selv. Jenter er VELDIG mye flinkere til å plukke opp signaler i kroppspråk enn det vi gutta er, så f.eks. en ekstra berøring fra din del kan tydes som flørting av henne. Bli obs på alle smådetaljer, og gi henne vennesignaler, så forblir dere venner. Behandle henne som en kompis rett og slett. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du vil ende opp med å støte henne fra deg. Men hva så? det er bare slik livet er, og det er hun som taper på det. Det beste er nok å bare la henne gli ut av livet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå