Mixy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Kjøpte idag min første mac, og må si at førsteinntrykket er svært bra. Vil også si at jeg var litt i tvil om hvor jeg skulle legge denne tråden, enter WoW forumet, "maskinen min fungerer ikke" eller her. La det her ettersom jeg tenker jeg kan finne best hjelp her Grunnen til at jeg tror det er at problemet kun gjelder mac. Nå har jeg altså installert WoW med WOTLK på min Mac her, og fyrer det opp, login fryser på "Connecting" en lang stund før det kommer "Login server down". Problemet er på 2 accounter, og ikke på noen av de på en PC som står rett ved siden av på samme nettverk. Ligger det en brannmur i bakgrunnen å sperrer? Prøvde å kjøre i windows mode for å se om noe poppet opp, men nei... Takker for all hjelp Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det finnes en rekke WoW-tråder på spilldelen av Mac1.no-forumet, kanskje du finner svar der? http://mac1.no/forum/viewforum.php?f=120 Et søk der på wotlk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå