zlpw0ker Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 sup alle.så jeg har skaffa meg Ninja Gaiden Sigma.det hørtes kult ut da jeg kjøpte det så sjekka jeg nå på gameplayet på sigma og NG2. og jeg var wtf for et tøft gameplay. har ikke testa noen ninja gaiden spill før.så er dette helt sykt vanskelig eller? er Ninja Gaiden Sigma=NG1? og så er NG2 seff 2'ern,kunne gjerne ha fått litt insight av folk her på forumet.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Leter etter Sigma(1) selv, hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 ok, så sigma er nr1 da,men hvorfor heter det ikke bare NG1 istedetfor ng sigma,whatever.. jeg kjøpte hos Gamestop;) sjekk der.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ahh, men hvor mye kostet det? Sigma og Sigma 2 er versjonene for PS3. NG1 og NG2 er for Xbox. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 ok.så det heter sigma 2..hmm..jaja..takker for infoen da:) det kosta 329,men det var brukt så jeg tenkte,hvorfor ikke kjøpe det:p Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ingen tvil om at Ninja Gaiden er fete spill, og Sigma varianten(e) er en flott videreføring av disse. Det er ikke så fælt vanskelig heller, man må bare finne ut riktig taktikk på hver boss. Men klart, litt vanskeligere enn et gjennomsnittlig spill er det jo Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 mm..blir digg å spille NG Sigma ja..men har gow1 og gow2 jeg skal runde føre NG Sigma..men har sett gameplay av det og er helt sykt...gleder meg vilt til å teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå