alicec Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! For en stund tilbake synes noen det var morsom å gi seg ut for og være en eller annen "Birgitte" til eldre menn på msn og chatter og oppgi mitt nr som hennes eget. Det resulterte i at jeg fikk en del meldinger. Men dette er noen måneder siden. Nå de siste to ukene har en ukjent person ringt meg nesten hver dag, noen ganger også flere ganger daglig, uten å si et ord. Og jeg begynte å føle meg ukomfertabel da den personen ikke ville slutte. Nå i kveld har jeg igjen fått meldinger av eldre menn. Det er også en som har ringt meg. De gir denne gangen også ut navnet "Birgitte" som personen de fikk nr av. Er dette noe som kan anmeldes eller noe? For jeg er egentlig litt redd. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! For en stund tilbake synes noen det var morsom å gi seg ut for og være en eller annen "Birgitte" til eldre menn på msn og chatter og oppgi mitt nr som hennes eget. Det resulterte i at jeg fikk en del meldinger. Men dette er noen måneder siden. Nå de siste to ukene har en ukjent person ringt meg nesten hver dag, noen ganger også flere ganger daglig, uten å si et ord. Og jeg begynte å føle meg ukomfertabel da den personen ikke ville slutte. Nå i kveld har jeg igjen fått meldinger av eldre menn. Det er også en som har ringt meg. De gir denne gangen også ut navnet "Birgitte" som personen de fikk nr av. Er dette noe som kan anmeldes eller noe? For jeg er egentlig litt redd. Siden dette foregår over tid og du ikke vet hvem som står bak ville jeg tatt kontakt med politiet eller noen andre som kan veilede deg til hvordan du skal gå fram. Hadde vurdert å byttet nummer dersom det er snakk om mange som har ringt. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bare å annmelde personen.. fortere dess bedre, det mange "syke" mennesker i samfunnet i dag.. ingen grunn til å ta noen sjanser.. Hva har du å tape? Lenke til kommentar
alicec Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Har ingenting å tape egentlig. Jeg bare begynner å føle meg hatet og forfulgt. Dette er ikke særlig gøy for meg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Anmeld det ASAP, du kan og be om at teleoperatøren din legger inn nummeret ditt som skjult. Det vil da fjernes fra telefonkatalogen(e) ila noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå