jarlefosen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kom over et bilde i en reklame her i dag hvor det stod at du kunne vinne en iPhone 3G fra Apple, men problemet var at under på bildet kunne vi helt klart se at de hadde tatt et bilde av en Meizu M8. Vil ikke akkurat si at den reklamen var noe å stole på Noen som vil prøve å vinne? Hadde helt ærlig ikke stolt på den konkurransen Noen som har noen lignende på lager? Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg kom over et bilde i en reklame her i dag hvor det stod at du kunne vinne en iPhone 3G fra Apple, men problemet var at under på bildet kunne vi helt klart se at de hadde tatt et bilde av en Meizu M8.Vil ikke akkurat si at den reklamen var noe å stole på Noen som vil prøve å vinne? Hadde helt ærlig ikke stolt på den konkurransen Noen som har noen lignende på lager? Jeg har ingen på lager men har en kommentar: Haha! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 One, just one... DU HAR VUNNET DAGENS KONKURANSE I ""STEDSNAVN"". Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eller bedre: YOU HAVE WON TODAYS CONTEST IN <insert subject hometown here>. You must be proud of yourself. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg fikk: Congratulations, you are the 10.000th visitor, da det var en side som har godt over 10.000 besøkende hver dag. Endret 14. april 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eller bedre: YOU HAVE WON TODAYS CONTEST IN <insert subject hometown here>. You must be proud of yourself. Har ikke sett den siste settninga i noe før... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) har fått reklame på facebook: er du 15 år?! da har du sjansen til å vinne en ipod! *trykke på link for å sjekke mistankene mine om aldersgrenser* jo, må være 18 for å delta.. er det lovlig i det heile tatt? ohai, leif! Endret 15. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ringte support til det fuckings dritten engang og sa "fitte fitte fitte", på skjult nummer... Ble så fitte lei når jeg skjekka ut torrents på TPB ... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Eller bedre: YOU HAVE WON TODAYS CONTEST IN <insert subject hometown here>. You must be proud of yourself. Har ikke sett den siste settninga i noe før... Unbelievable! You, (subject name here), must be the pride of (subject hometown here)! Husket noe feil da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå