GUNNISSS Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei allesammen. Etter for mange år med den samme stasjonære pc'n har jeg endelig bestemt meg for å skaffe en ny. Planen er å ha 2 Skjermer tilkoblet til pc'n. Så det jeg da lurer på er om det da lønner seg da å sette opp et SLI oppsett eller ikke? Planen er å ha den ene skjermen til å stå i desktop for å kunne fyre opp en film, musikk, nettleser, sosiale tjenester(Ikke <<NAV>> nei! FYSJ) o.l mens den andre da vil bli spilt på. Jeg klør meg skikkelig i hodet på denne problemstillingen. Så hadde vært kjempe topp om noen med litt mer erfaring enn meg kunne dele litt Gunstein. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du trenger vel bare ett skjermkort med 2 skjermutganger for å ha 2 skjermer. Det har så å si alle nyere kort. En venn av meg kjører f.eks Radeon 4870 og har 2 skjermer. Spiller på den ene og har skrivebordet hvor MSN o.l. popper opp på den andre. Går helt fint Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har to skjermer, og klarer meg helt fint med kun ett skjermkort. Har to DVI-utganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå