Gå til innhold

Macbook mini bærbar

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har lest noe rundt macbook mini? Jeg har bla. lest den artiklen på itavisen, men er jo litt i tvil, kanskje det var en aprilsnarr.. noen som har lest noe annet enn det på itavise og har noen tanker rundt macbook mini?

Takk for svar;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jo vært noen rykter her og der, men ingen klare bevis.

Med tanke på at apple selv har sagt at de ikke kom til å lage en netbook med det første regner jeg med at det ikke kommer med det første.

Apple har jo sin Macbook air som jo på en måte er en netbook. (men ikke for vanlige forbrukere) Den er utrolig kun, men den har en 13,3" skjerm, noen som jo ikke kvalifiserer til en netbook, deet andre som er forskjellig fra denne og netbookene er prisen. Mens en netbook koster 2800-4000 så koster macbook air mellom 15 og 20k.

Noe som er veldig irriterende med apple er at de ikke gir ut noe informasjon før de sliper produktene sine. Så man kan risikere å kjøpe den nyeste versjonen av noe og dagen etter er det den gamle versjonen.

Om det blir sluppen en Macbook mini? Helt sikkert men jeg tror den kommer om ca 1 år. (dette er rene spekulasjoner fra min side)

Lenke til kommentar

Ja ok:) jeg vet jo dette om apple og sine lanseringer, ingen ting før nettbuttiken er nede.. Men tanker og meninger er vi åpne for:) Jeg ble forrsten bannet for å legge ut en tråd om dette på nFF, så diskusjon.no, dere er mye snillere, og folk er like hyggelige her. der har en fin side og jeg kommer til å bruke masse tid her nå siden jeg er blitt bannet fra nFF for alltid:P Takk for at dere har en fin side som dette og for at dere ikke sletter postene mine uten grunn virker det som sånn som nFF gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...