Pentumsmart Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Enkelt, hva gleder du deg til? Del tankene dine, og fortell! Jeg gleder meg som bare det til sommerferien! Ungarn med familien i 11 dager, så Tunisia i 3 uker med fattern! Noen dager etter skole tid har startet skal jeg på Michael Jackson konsert 28. august! Jeg, fattern, kompis og hans far. GLEDER MEG! Hva gleder du deg til? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Akkurat nå jobber jeg med en oppgave som skal leveres i morgen kveld, så nå gleder jeg meg først og fremst til å bli ferdig med den, og kunne slappe av og ta påskeferie. Gleder meg til skiturer med familien, masse kos hjemme, og se at det våres ute. Litt lengre fram i tid så gleder jeg meg til sommeren såklart, og alt den har å by på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg gleder meg til lørdag for da kommer dama mi. Og så gleder jeg meg til sommeren for da skal jeg på Wacken. Pluss at det er varmt og godt og man kan kose seg ute og sånn. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gleder meg til å starte på skolen igjen til høsten (ja, gleder meg faktisk til det). Slutta på skolen etter halvannet år ettersom jeg var umotivert og ikke visste hva jeg skulle utdanne meg som. Har jobba et år nå, og starter på elektro til høsten regner jeg med. Det eneste jeg er litt skeptisk til er hva slags folk jeg havner i klasse med. Får håpe at det er flere enn meg som har gjort omvalg eller noe. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Glede deg til skole ja, den var ny. Lykke til Gleder meg også til Michael Jacksons nye album! Gleder meg til skoedagen i morgen er ferdig - for da er det påskeferie i over en uke! GLEDINGS! Åh, jeg blir så glad når jeg skriver ting jeg gleder meg til! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Påske ferie i dag, som betyr 12 dager med ferie og kos Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen, etter at den forrige arbeidsplassen gikk konkurs i slutten av januar. Også gleder jeg meg til jeg får dagpenger for de siste fire ukene så jeg får fikset bilen som har stått å kjedet seg på parkeringsplassen i over 1 måned Endret 3. april 2009 av Smeltelim Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Og så gleder jeg meg til sommeren for da skal jeg på Wacken. dust.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 gleder meg til 12.April, da skal jeg spille kamp mot IK Start Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 TGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTG! Og i morgen, siden jeg skal sitte i juryen for Wacken Metal Battle. Oh yeaah Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Uhm, gleder meg til jul *bump* Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er det Karmøygeddon eg ser frem til som er 24 og 25 april Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg gleder meg til dama mi kommer ned fra hytta på Mandag! Jeg gleder meg til jeg og vennina mi skal bake kake hjemme hos henne! Jeg gleder meg til sommeren! Jeg gleder meg til United tar seriegullet! Jeg gleder meg til jeg er ferdig med skolen! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg gleder meg til sommeren!Jeg gleder meg til United tar seriegullet! Jeg gleder meg til jeg er ferdig med skolen! Ditto Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg som skabb til at det skal gå 3t30min til! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg til sommer, skal bli digg å chille i sola. Gleder meg til den dagen jeg får råd til å reise til Japan på ferie. Gleder meg til jeg er ferdig med skolen. Gleder meg til TG Lenke til kommentar
swahili Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 gleder meg til å få av 8 tallsbandasjen!!! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg gleder meg til mamma kommer fordi overgangsalderen!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gleder meg til sommeren for da blir det masse båt, kos, sol, hjemme alene og MASSE digg Gleder meg til å vinne auksjonen på eBay på Nintendo 64. Gleder meg til å flytte ut. Gleder meg til å spille gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå