Olum Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har ikke noe problem med å koble meg inn på de forskjellige hubene i DC++. Problemet oppstår når jeg skal inn på en bruker. Får da opp denne meldingen: Your reported IP: **** does not match your real IP: **** Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Jeg har så mange feriebilder jeg vil dele. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har du lagt inn din eksterne ipadresse i programmet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Nei, hvor gjør jeg det? Finner det ikke i innstillingene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har ikke DC her nå, men i gamle dager så var det enkelt å finne det i oppsettet der man skriver inn alle parametrene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Hadde jeg hatt litt peiling så hadde jeg sikkert klart det, men jeg er ekstremt noob når det kommer til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå