Gå til innhold

fått feil kort ??


sfRoyal

Anbefalte innlegg

når jeg bestilte mitt radeon 9700 pro stod det på komplett at kortet hadde klokke på 400 mHz, og over var det bilde av kortet.

 

når jeg fikk kortet så det anderledes ut (annen vifte, sort og firkanta og ikke rund og sølv) men jeg tenkte ikke noe over det. men nå sier alle programmer (rage3D, Powerstrip osv) at jeg kortet kjører på 325/320

 

så liksom wtf??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sapphire skiftet vifte på kortene. Aner ikke hvorfor. Aner heller ikke det med clock hastigheten men det er ingen R9700PRO kort som er klokket over 400 fra fabrikanten er det. Tror de bare har oppgitt feil informasjon eller noe. Ikke tenk på det en gang. :lol: KOrtet drar jo så mye fra før a!

Lenke til kommentar

har ikke dere lært å lest det med "liten skrift"???

I all reklame (få unntak) står det "blidet kan avike fra det aktuelle produktet"

 

Kan hende at dette ikke er lovlig på webshop da man ikke får se produktet før det ligger i postkassa. Sikker på at det ikke står i "end user agreement" eller hva det nå heter

Lenke til kommentar
når jeg bestilte mitt radeon 9700 pro stod det på komplett at kortet hadde klokke på 400 mHz, og over var det bilde av kortet.

 

når jeg fikk kortet så det anderledes ut (annen vifte, sort og firkanta og ikke rund og sølv) men jeg tenkte ikke noe over det. men nå sier alle programmer (rage3D, Powerstrip osv) at jeg kortet kjører på 325/320

 

så liksom wtf??

Om sapphire ikke har fler av sine egne kort inne på lager, kjøper de kort direkte av ATI og pakker de med sin egen bundle. Dvs at du nå har et ATI kort og ikke Sapphire. Samme skjedde da jeg kjøpte sapphire 9500 pro.

Lenke til kommentar
når jeg bestilte mitt radeon 9700 pro stod det på komplett at kortet hadde klokke på 400 mHz, og over var det bilde av kortet.

 

når jeg fikk kortet så det anderledes ut (annen vifte, sort og firkanta og ikke rund og sølv) men jeg tenkte ikke noe over det. men nå sier alle programmer (rage3D, Powerstrip osv) at jeg kortet kjører på 325/320

 

så liksom wtf??

Om sapphire ikke har fler av sine egne kort inne på lager, kjøper de kort direkte av ATI og pakker de med sin egen bundle. Dvs at du nå har et ATI kort og ikke Sapphire. Samme skjedde da jeg kjøpte sapphire 9500 pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...