kristianO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei Etter en update av Firefox får jeg advarsel om virus av Avira. Se vedlegg. Har bare trykket ignore til nå, men er dette farlig? Alt kjører normalt. Bruker Windows 7 btw Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får den innimellom. Det er nett steder som har lagt inn en HTML kode som går som virus. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ok. Det er sinnsykt irriterende. Dukker opp når jeg lukker FF også. Forsvinner etter jeg kjører ccleaner, men dukker opp igjen etter hvert. Endret 2. april 2009 av galeglenn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kanskje nettsiden du besøker har det scriptet da ^^ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hvilken side besøker du når du får dette? Du skal ikke bruke ignore,litt av poenget er og stoppe dette før det kommer inn. Dette er som nevt vanlig og få viss du besøker en nettside som er infesert. Den prøver da og legge inn maleware oss deg. Endret 2. april 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Vanskelig å si. Noen ganger kommer det etter at jeg har vært på hw.no. Andre ganger må det mer surfing til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå