Mentlqxl Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) slettet Endret 10. januar 2011 av Mentlqxl Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) slettet Endret 10. januar 2011 av Mentlqxl Lenke til kommentar
epicrandomness Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hentet den idag, så det er ingen aldersgrense på henting av posten/kondomeriet ba de om legitimasjon ? er det bare og si det nummeret på pakka ? må du skrive under ? takk fr svar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv. Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet Lenke til kommentar
epicrandomness Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv. Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet så man trenger ikke legitimasjon? Lenke til kommentar
Gjest *trådstarter Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv. Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet så man trenger ikke legitimasjon? nei ikke noe legitimasjon, bare hentelappen Lenke til kommentar
epicrandomness Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv. Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet så man trenger ikke legitimasjon? nei ikke noe legitimasjon, bare hentelappen men hva om man får den på SMS eller Epost !? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skriv ut e posten eller hvis dem meldinga. Du trenger vel bare et nummer som står i eposten/meldinga Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. Lenke til kommentar
epicrandomness Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. jaja men får du ikke sånn faktura eller noe i postkassa !? hadde vært litt pinelig hvist mamma eller pappa åpnet en faktura eller no fra fleshligt.no hva er faktura egentlig og får man det på postoppkrav!? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. jaja men får du ikke sånn faktura eller noe i postkassa !? hadde vært litt pinelig hvist mamma eller pappa åpnet en faktura eller no fra fleshligt.no hva er faktura egentlig og får man det på postoppkrav!? 1. det er ulovlig å åpne andres post. 2. Faktura er en regning som betales i nettbank. Bestiller du noe i oppkrav får du ikke faktura da du betaler på postkontoret. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg fikk en melding på mobilen på 6 sifre som jeg sa på postkontorer så hadde jeg med penger så jeg betalte postoppkrav hos posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg