TheCatIsALie Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ingame nick: jevrio034 xfire:jevrio034 hvorfor jeg vil være i klan: fordi jeg ønsker å kunne spille med folk som et lag, og ikke bare løpe rundt alene. hva jeg kan spille:egentlig alt, men favoritten er S&D. Alder: 16 Jeg kan trene en del også. GÅr på skole så må jobbe litt med skoleting, men har stort sett tid til spilling også. Så lenge det er fredag eller lørdag, kan jeg spille stort sett hele natta. Noen interesserte? Bare still spørsmål. Hvis dere vet om klaner som kan være interesserte, så si gjerne da også. Har prøvd Team iNspire, uten hell. Deadly Viper Squad har ikke svart (lenge siden jeg søkte) antar de driter i meg. Takk for svar på forhånd PS! Spiller IKKE promod. Endret 7. april 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Søker du på PC, PS3 eller X360? Iron Men rekruterer til PS3, skjekk ut hjemmesia vår om du spiller på PS3. www.ironmen.comuv.com Vi er en seriøs aktiv klan, med gode spillere. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan skal jeg svare på det? Det jeg er best på er vel å snike meg rundt å drepe stille. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Se her, de fleste som søker clan har helst spilt en tilfeldig mix-match. Da finner du fort ut hvilken skill du har, som f. eks "mid". Legg meg til på Skype; larsa-lol-man Så tar vi deg med på en match så får vi se hvor god du er, eller om du har noe potensiale. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Har ikke skype. Bruker bare xfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå