WitNo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei folkens! Har gått til bestilling av en 120Gb Vertex som jeg planlegger å benytte som os-disk med Vista64 mot et P6T HK. Har trålt meg gjennom div poster, men ser at jeg trenger noe kyndig assistanse her. Er det bare å smette inn sata-kablen, boote med Vista DVDen og kjøre i gang? Er det eventuelt lurt å oppgradere firmware først? Andre ting i bios el. som må ordnes. Hadde satt uhorvelig stor pris på en walk-throug på dette. Ev henvisning til en guide. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du får enheten med firmware 1275, så er det bare å behandle den akkurat som en harddisk. Hvis det er eldre firmware burde du flashe, da det er merkbar forskjell på ytelse og stabilitet. Jeg orker ikke å finne frem linkene til firmware flashing nå, de ligger i vertex-tråden. Hvis du har spørsmål om tips til når du har installert windows er det bare å spørre i vertex-tråden Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Konge ! Takk skaduha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå