skogens konge Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 kan noen gi meg en exact måte å klokke opp min amd duron 950mhz på et k7n420pro hovedkort? har prøvd å endre fsb i bios, men d går ikke..er ikke noe fsb å endre på. hvordan skal jeg da gjøre d.... trenger hjæLP ! :o Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har du lest nybegynnerguiden? Hvis ikke anbefaler jeg deg det før du begynner med noe som helst overklokking. Hvis ikke det er mulighet for å stille FSB i BIOS, kan det hende at hovedkortet ditt ikke støtter overklokking. Det kan hende at det går ann å overklokke ved å flytte på jumpere på hovedkortet, men nå kjenner ikke jeg hovedkortet mitt. Hvis du leser hovedkortet sin manual får du kanskje noe informasjon til hvordan du kan overklokke der. Lenke til kommentar
skogens konge Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 takk for tipset... kanskje jeg ikke skal klokke opp... blir ny prosessor snart.... IP 4 --> 2.6ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå