Gå til innhold

Frag FX V2 - PS3


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har sittet og lurt på om jeg skal kjøpe Frag FX V2 til PS3 i en god stund nå.

 

Jeg er ikke helt overbevist om den er noe bra osv.. Har hørt fra noen folk at det er bare dritten, og noen sier den funker utmerket osv til FPS på PS3..

 

Har dere noen erfaringer med dette produktet eller om dere har det selv, så gi gjerne et svar fra dere. :)

 

Takker på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er som å spille et PC spill, men ikke forvent å spille et spill som på PC? :)

 

ja med høy pekerpresisjon. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Men hvis du går på musalternativer på windows så går du i pekeralternativer fanen, der trykker du på aktiver pekerpresisjon. Og da ser du forskjellen med den av og på. Og å spille med fragFx er som å ha den på, bare med ekstra guffe

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er litt feigt og bruke den mot andre folk som bruker en vanlig kontroller.

 

Pluss syns de bør gjøre som de har gjort på UT3 at når man går online så kan man velge servere med vanlig kontroller eller keyboard å mus..

 

Men men, sånn er det jo dessverre ikke.

 

 

Takker for alle svar hittil :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte en i går, men er liksom ikke helt fornøyd. Syns ikke det ble så mye bedre med denne enn med vanlig kontroll. Men det er enten fordi jeg ikke har klart å konfigurere fragfx riktig, eller at den er skadet (bestilte den fra komplett.no), så den har jo reist litt.

Prob er at den hakker når jeg drar musa sakte bortover (les min andre tråd)og den beveger seg litt ukontrollert og forstyrrende. På FC2 var det jo omtrent helt umulig å spille. Men da jeg tok pekerhastighet på high (cod5) og 2-3 på fragfx ble det litt bedre, men sliter fremdeles med den hakkinga. Andre som har merket problemer som dette eller andre problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...