Rice Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Heisann, har lyst å oppgradere/(datere) maskinvaren min, samt ha vannkjølig på det nye oppsettet. Jeg har bestemt meg for pris, det spiller egentlig ikke så veldig stor rolle, iom at pcen er noe jeg bruker mye tid på og ikke har for mange andre ting å bruke penger på :!: (men det fins grenser...) Det jeg ikke trenger å kjøpe nytt er psu og kabinett. Strømforsyningen er på 720w. Jeg har ikke fulgt så mye med på utviklingen på hardware i det siste så jeg vet ikke så mye om det nye, men forstår Radeon HD og Nvidia Geforce 9-serien er det som gjelder for tiden på skjermkort fronten?! Syns det virker spennende med flash-disk til å ha OS på... DDR3 ram? Tror bare jeg skal vente å se hva dere kommer med av forslag så kan dette heller dikskuteres Jeg ønsker altså også å ha intern vannkjøling, noen som har noen tips der? Har 0 peiling på det fra før av. Tenger å ha vannkjøling på GPU, CPU og RAM MVH Rice. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 ingen som vil hjelpe meg med? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hovedkort: P6T Deluxe V2, X58 CPU: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-92 GPU: GeForce GTX 285 1GB Minne: Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB disse er for vannkjøling men aner ikke noe om dem Pris underkant 10k Endret 7. april 2009 av antilope118 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Komponentene over er ikke et dumt valg. Kjøper du i tillegg et vannkjølingsett har du et godt utgangspunkt. MIST Economy vannkjølingsett MIST HighPerformance Begge disse settene kan utvides med GPU og evnt. NB kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå