Eloise Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) HEi! Jeg har veldig vondt i magen og i ryggen, jeg har hatt det i to uker, men det var ikke så vondt som i det siste. Jeg har ringt i dag til legen min for å bestille time, men får ikke før 15 april. JEg har ikke trent eller slått meg og har ikke spist noe som kunne forårsake det. Jeg har tatt i dag fire tabletter IBOX 600mg, men det hjelper ikke, jeg hadde kvalm og det ble verre. Jeg fikk mer gnagende smerter i magen.. Noen som har opplevd noe lignende? Endret 3. april 2009 av Eloise Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei Eloise Stop Ibux med engang. Den gir magesår. Bytt til paracetamol istedet og bruk Ranitidine ® mot magesyre. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Kan man kjøpe det uten resept? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei. Stikkende magesmerter etter Ibux bruk er ofte tegn til magesår. (Dette er selvfølgelig ingen diagonose) Ranitidine ® er reseptfri på apoteket. Lykketil. Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå