Hillebillys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når man er godt beruset, så kan det fort bli vanskelig å ha seg. Du blir svimmel og kroppen er ikke helt med. Derfor er det mange som ikke velger å fullføre et samleie.Har aldri blitt voldtatt selv. Kanskje jeg fortjener å bli det? Siden jeg har flørta og klina med gutter, uten å sekse med de ? Jepp, det er ofte det skjer med meg at jeg bokstavligtalt hopper av i svingen :!: Det jeg prøver å si er; Vil man avslutte et samleie, og fyren nekter.. Så er jo det voldtekt Nekter du på det? Vanskelig det. jeg har vært med flere som hyler nei under akten. men og stoppe da har alltid resultert i rare blikk og kjefting på hvorfor i helvete jeg stoppa. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nei. Det er en viss sjanse for at denne jenta har blitt voldtatt, hvor kom det inn i case'n med takraset hans? Fett nok det, men det diskuteres faktisk i tråden hvor voldektsgrensa går. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med takraset å gjøre. Ingen her har sagt noe som tyder på at man mener det er voldtekt hvis man angrer på frivillig sex (hva som ligger i "frivillig" får bli en vurderingssak). Endret 5. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med takraset å gjøre. Ingen her har sagt noe som tyder på at man mener det er voldtekt hvis man angrer på frivillig sex (hva som ligger i "frivillig" får bli en vurderingssak). Venninda til trådstarter. Edit: Men jeg bare ville ha deg til å innrømme at utsagnet eier et snev av relevans til tråden. Endret 5. april 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Skummelt dette med voldtekt. Er utrolig mange jenter der ute som har blitt "voldtatt" av kjæresten sin, og av han de frivillig ble med hjem fra byen en kveld på byen. Mange gutter som har fått livet/deler av livet sitt ødelagt av dette. Personlig mener jeg at med mindre gutten hopper ut av en busk og bruker makt/vold, eller på en eller annen måter bruker makt/vold for å tvinge til seg sex, er det ikke en voldtekt, men jeg vet at det ikke er lov å si høyt. Merkelig dette med at guttene som vokner opp dagen etterpå å angrer, rister på hode og spør seg hvor full var jeg egentlig i går, og lar det bli med det. Mens utallige mange jenter som opplever det samme er pluttselig "blitt voldtatt". Endret 5. april 2009 av EldarH Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med takraset å gjøre. Ingen her har sagt noe som tyder på at man mener det er voldtekt hvis man angrer på frivillig sex (hva som ligger i "frivillig" får bli en vurderingssak). Venninda til trådstarter. Edit: Men jeg bare ville ha deg til å innrømme at utsagnet eier et snev av relevans til tråden. Venninna til TS har så vidt vi vet ikke ment at sex man angrer på er som voldtekt å regne, så jeg innrømmer nok ingenting. Jeg tror du heller skal prøve å lese igjennom det her en gang til, og se om du forstår hva det handler om. Endret 5. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg støtter gutter flest i denne saken. Jeg har hatt sex som jeg ikke husker. Jeg tar det som en selvfølge at det var frivillig, og tenker ikke mer over det. Hvorfor skulle man gjort det? Enkelte ganger er det greit å være gutt og tenke logisk. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Virker som at jenter kan drikke seg så drita de vill, ha sex med en kar, angre dagen etterpå, si det var voldtekt. Så kommer gutten og sier "Jammen du var jo med på det", Så sier jenta "fylla har skylda", så blir skylda for fylla automatisk flytta over på gutten Edit: Man veit alltid hva man driver med på fylla, uansett om man husker det dagen etter eller ikke, med mindre man sovner da selvfølgelig. Endret 6. april 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg