GreyWanderer Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Planlegger å kjøpe et headset til bruk på pc'en (spill, musikk etc.). I tillegg skal den brukes ute til å høre musikk på mp3-spiller. Har blitt anbefalt Koss PortaPro, men så kom jeg til å tenke på trådløse headset. Er interessert i å ha minst mulig ledninger på PC'en. Men hvordan er det egentlig med trådløse? Er de like bra? I så fall, hvilket burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Planlegger å kjøpe et headset til bruk på pc'en (spill, musikk etc.). I tillegg skal den brukes ute til å høre musikk på mp3-spiller. Har blitt anbefalt Koss PortaPro, men så kom jeg til å tenke på trådløse headset. Er interessert i å ha minst mulig ledninger på PC'en. Men hvordan er det egentlig med trådløse? Er de like bra? I så fall, hvilket burde jeg kjøpe? Satset også på trådløst headset, type jvc, brukte mine trumfpoeng !!, men de skuffet stort, signalene går over radiobølger FM, så det ble mye irriterende skurring. Vet ikke om dette er "normalteknikk" for overføring av signaler....er det det, ....så styr unna Lenke til kommentar
GreyWanderer Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Hva er navnet må headsettet du kjøpte, og pris? Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hva er navnet må headsettet du kjøpte, og pris? JVC FM trådløs HA-W400 RF....(ca 500 kr)som sagt ikke å anbefale, selv om jeg sitter dønn i ro skurrer det som om man har et elendig rådiosignal. Støyen kommer og går så det er sykt irriterende, man kan jo bli oppdaga når man sniker seg rundt i splinter cell :wink: Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har et stk IR et eller annet Sony headset som kostet 2000, de er bra og har god lyd etc, men det er en evig susing. Det går greit når man spiller noe "høyt", men om det er lavt volum så hører man susingen. Kjøpte et radio trådløst headset til 1000 etter en stund, i håp om at det var bedre, men det var det ikke. De var verre, en ekkel piping som gjorde at jeg nesten ble gal etter en stund (helt grusomt å høre en utrolig "high pitch" piping. Så kjøpte jeg Koss UR-40 og var strålende fornøyd, det og ta av seg headset når jeg går fra maskinen er ikke noe problem og er mye bedre enn alle de negative tingene jeg mener om trådløst headset. Så jeg ville latt vær å kjøpt trådløst headset, du bil bli skuffet =( Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 AKG har noen suverene trådløse hodetelefoner, men de er svindyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå