Arebuen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes det hadde vert litt morsomt å ha et emne for en F1 fører Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Personlig synes jeg at han kjører bra men ikke stabilt nok. Noen ganger kjører han fra 10 til 1 mens andre ganger kjører han rett ut mens han prøver på noen syke forbikjøringer som aldri kan fungere. Bare minner om at Michael Schumacher bare haddetop 3 plasseringer i 2005 (tror jeg, er veldig usikker på dette) I år setter jeg han på en 3. plass bak Massa på 2. plass og Hammilton på 1. plass. Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Personlig synes jeg at han kjører bra men ikke stabilt nok. Noen ganger kjører han fra 10 til 1 mens andre ganger kjører han rett ut mens han prøver på noen syke forbikjøringer som aldri kan fungere. Bare minner om at Michael Schumacher bare haddetop 3 plasseringer i 2005 (tror jeg, er veldig usikker på dette) I år setter jeg han på en 3. plass bak Massa på 2. plass og Hammilton på 1. plass. Jeg tror det blir Button på 1. Barrichello på 2. og Alonso på 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå