sttrons Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Kritikk ønskes. exif 35mm f:9 1/500sec Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Feiende flotte farger du har fått frem her! Jeg fikk lyst på en deilig kopp med kaffe etter å ha basket meg i de brune og kremhvite partiene av bildet. Ellers sitter både skarpheten og komposisjonen ser det ut til, og teksturene skaper interessante holdepunkter for øynene innimellom absorberingen av de flotte fargenyansene. Noen ville kanskje ønsket enda mer skarphet, spesielt i kantene, men jeg tror det fort ville gjort det ubehagelig og stressende å se på. Det er fargene og de runde formene som gjør bildet, og disse er mer enn tilstrekkelig godt fanget. Endret 2. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 fargoth ga en feiende flott kommentar der syns jeg.. Fargene er nydelige. bildet gjør jobben sin, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Bildet ser ut til å være ypperlig teknisk gjennomført, men dette blir for abstrakt for meg personlig, iallfall uten kontekst. Hva er dette et forsøk på? Hva ønsker du å vise/fortelle? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Takk for all kritikk,, er gøy når en endeligt får til noe. Bildet skal ikke fortelle noe, eller formiddle noe. Det er rett og slett tatt kun for trodde det kunne bli bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Et bilde trenger ikke å fortelle noe; noen ganger holder det at det er pent å se på. Dette er et slikt bilde. Skulle gjerne ha tatt det selv. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå