Gjest Jonas Pershaugen Bråthen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg var med Cklart på tur til Istanbul for synskorrigering med laser. Vil bare takke for et nytt syn og en ny fremtid. Fantastisk service, fantastisk peronell, fantastisk hotell osv. Hotellet var det fineste jeg noengang har vært på. Hyggelig reisefølge og flott opplegg. Hadde -6 (trodde jeg) og skjeve hornhinner. Det visste seg at jeg faktisk hadde -7,5. Nå ser jeg som en ørn, "i can see clearly now the rain is gone"! Tusen takk til Andreas Wiik & Henning Morken i Cklart for en flott reise og nytt syn. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg spørre om hvor mye du har betalt for den operasjonen? Lenke til kommentar
Gjest Jonas Pershaugen Bråthen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg spørre om hvor mye du har betalt for den operasjonen? Betalte bare 18900,-, og det var inkludert fly, reise og behandling med lasik og wavefront. Vi reiste i gruppe og hadde med 2 fra Cklart på hele reisen. Jeg gjorde mye reseasch med diverse andre som lasikreise, memira osv, men Cklart var de som stilte livstidsgaranti, og svarte best på mine spørsmål. Sjekk ut www.cklart.no Det ligger mye informasjon der. Lenke til kommentar
Gjest Øyvind Strandshule Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg spørre om hvor mye du har betalt for den operasjonen? Betalte bare 18900,-, og det var inkludert fly, reise og behandling med lasik og wavefront. Vi reiste i gruppe og hadde med 2 fra Cklart på hele reisen. Jeg gjorde mye reseasch med diverse andre som lasikreise, memira osv, men Cklart var de som stilte livstidsgaranti, og svarte best på mine spørsmål. Sjekk ut www.cklart.no Det ligger mye informasjon der. Kan bekreftes, var med Cklart i januar 2007, ser sylskarpt, og er kjempefornøyd, Cklart kan anbefales. Hadde brukt linser i over 16år, endelig ser jeg klart! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Mminner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Tråden stenges. MVH KVTL Endret 2. april 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg