Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål til dere jenter der ute..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så man må pule litt før man finner ut om man vil bli kjærester? Nei, da synes jeg det er bedre å finne det ut på andre måter enn under dyna.

Om en puler og ikke ser stjerner så kan en bare glemme hele dritten. Sex ute følelser går helt fint, følelser uten skikkelig god sex er dømt til å misslykkes.

 

På snedig vis er sex utrolig viktig i et forhold, uten at sex er spesielt viktig i et forhold. <- No kidding.

Lenke til kommentar
Det er nok forskjellig for person til person. Synes ikke man kan basere hele forholdet på at man skal ha intergalaktisk bra sex.

Er enig i at en ikke skal basere et forhold på kun sex, men et forhold der sexen etter en tre fire ganger med puling ikke er godt over snittet for hva sex er for en til vanlig, så er det bare å droppe hele forholdet.

Lenke til kommentar

Seffers, men sexen er altså den viktigste faktoren.

 

Edit: er ike vanskelig å forbedre kjemien. Internering av andres verdier og holdninger går av seg selv over tid. Om du er mye i lag med noen så blir du mye som den personen. Det tar bare litt tid :)

Endret av Hamnli2
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skjønne at sex overgår alt annet. Greit at det er viktig, men viktigst? Nei...hvis jeg møter en som er fantastisk på alle mulige områder, så spiller det liten rolle at han er middelmådig i senga.

Leste du hva jeg skrev over? "På snedig vis er sex utrolig viktig i et forhold, uten at sex er spesielt viktig i et forhold. <- No kidding."

 

Ser er faktisk unyre viktig, og ikke viktig på en og samme gang. Sex handle om kommunikasjon, kjemi og tillitt. Er ikke sexen langt over snittet bra så mangler minst en av disse faktorene, hva skal en med et slikt forhold?

Lenke til kommentar

Det innlegget du siterer der var svar til Hamnli2, mann.

 

Jeg forstår hva du sier, og jeg kan skjønne hvordan sex handler om kommunikasjon, kjemi og tillit. Men samtidig er det mange andre måter å vise dette i et forhold, så selv om man er dårlig i senga, betyr det ikke at man mangler disse faktorene.

Lenke til kommentar
Det innlegget du siterer der var svar til Hamnli2, mann.

 

Jeg forstår hva du sier, og jeg kan skjønne hvordan sex handler om kommunikasjon, kjemi og tillit. Men samtidig er det mange andre måter å vise dette i et forhold, så selv om man er dårlig i senga, betyr det ikke at man mangler disse faktorene.

Detjeg sier er at om en er middels eller dårlig i senga så er det fordi noe mangle i forholdet, noe viktig. (Vi snakker ikke om folk som har vert gift i 15 år og har tre barn her). Alle har potensieale til å være the fuck of the millenium, å lenge en kryper til sengs med den rette. En forutsetning for at noen er den rette er at sexen er fantastisk i alle fall de to første årene, helst lenger.

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk eller noe, men dette her er et glimrende eksempel på at jenter svarer på hva de vil ha, men faktisk mener noe helt annet uten å helt være klar over det..

 

Så ontopic, så er det akkurat derfor det er så mange som går i fella med å innrømme følelsene sine. Alle jenter som sier "åh, det hadde vært så romantisk om han dukket opp med en rose i hånda, og fortalte om følelsene sine før vi hadde gjort noe som helst" mens i 95% av tilfellene dette faktisk skjer, så ville dama ha avslått fyren.

 

Jenter vil ikke ha en pinglete tøffel, og å legge frem følelsene på den måten, oser av pingle. Akkurat som dårlig sex i lengden også oser av pingle.

 

Jenter vil i bunn og grunn (ja, det finnes unntak) ha en kar som jakter på henne med handlinger, er den sterke som kommer og tar henne med storm, og som gir henne opplevelser i senga som hun aldri vil glemme.

Men utrolig nok er det ikke mange jentene der ute som faktisk vil innrømme det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...