Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål til dere jenter der ute..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier du å insistere på å få klem av mennesker du ikke liker? Ikke det nei. Det gjør neppe denne jenta heller. Å fortelle om følelsene dine er forresten det siste du bør gjøre. Ønsker du å være noe annet enn en venn? Ikke oppfør deg som en venn! Flørt med henne, ta på henne, gi henne spenning og moro, kyss henne!

Lenke til kommentar

Da jeg ble i lag med kjæresten min, som forøvrig er min første, sto jeg litt likt som deg. Jeg var veldig nervøs, og lurte på om hun likte meg slik jeg likte henne. Men, jeg fortalte ikke hva jeg følte. Tror faktisk det kunne ødelagt det på noen måter (men det betyr jo ikke at det er en ting som gjelder alle. kanskje jenta du liker faktisk hadde satt pris påp det, og dere hadde avklart situasjonen før noe mer hendte). Det jeg gjorde var å tilbringe tid med henne, sitte i lag med henne på skolen, invitere henne hjem, og flørte. Jeg tror ikke det skadet at jeg la hånda mi på låret/kneet hennes en gang i blant, klemte litt på henne og var litt fysisk når jeg flørtet og var sammen med henne. Tvert om tror jeg det økte hennes interresse for meg og.

 

Det hele endte til slutt opp med at jeg kysset henne (4-5 uker etter at vi ble kjent) og hun gjengjeldte kysset. Vi bestemte oss etter det om å bli kjærester.

 

Lykke til, du risikerer ikke noe verre enn et nei og sansynligvis en god venn. :)

Lenke til kommentar

Ta sjangsen! :) Nå veit jeg ikke veldig mye om resten av historien, men du bør fortsatt ta sjangen. Eneste du absolutt ikke skal gjøre, og jeg skriver dette i bold for dette er viktig: Ikke fortell henne med ord hva du føler!

 

Handlinger sier mer enn 1000 ord, så selv om ordene dine sier hvor mye du liker henne, så viser handlingen at du er en usikker person som ikke tør å gjøre noe med følelsene sine, og heller legger alt sammen ut, fjerner spenningen, og legger hele avgjørelsen på henne.

 

En god regel er: Følelser skal ALDRI bli snakket om før etter man er sammen, eller hvis det er et svar på et direkte spørsmål fra hennes side.

Lenke til kommentar
Ta sjangsen! :) Nå veit jeg ikke veldig mye om resten av historien, men du bør fortsatt ta sjangen. Eneste du absolutt ikke skal gjøre, og jeg skriver dette i bold for dette er viktig: Ikke fortell henne med ord hva du føler!

 

Handlinger sier mer enn 1000 ord, så selv om ordene dine sier hvor mye du liker henne, så viser handlingen at du er en usikker person som ikke tør å gjøre noe med følelsene sine, og heller legger alt sammen ut, fjerner spenningen, og legger hele avgjørelsen på henne.

 

En god regel er: Følelser skal ALDRI bli snakket om før etter man er sammen, eller hvis det er et svar på et direkte spørsmål fra hennes side.

 

Hva med å bli enige om og bli sammen da?

Lenke til kommentar
Ta sjangsen! :) Nå veit jeg ikke veldig mye om resten av historien, men du bør fortsatt ta sjangen. Eneste du absolutt ikke skal gjøre, og jeg skriver dette i bold for dette er viktig: Ikke fortell henne med ord hva du føler!

 

Handlinger sier mer enn 1000 ord, så selv om ordene dine sier hvor mye du liker henne, så viser handlingen at du er en usikker person som ikke tør å gjøre noe med følelsene sine, og heller legger alt sammen ut, fjerner spenningen, og legger hele avgjørelsen på henne.

 

En god regel er: Følelser skal ALDRI bli snakket om før etter man er sammen, eller hvis det er et svar på et direkte spørsmål fra hennes side.

 

Hva med å bli enige om og bli sammen da?

Bli enige om å bli sammen? Sånn type hei-skal-vi-være-sammen? Det er sånn man gjør på barneskolen det. :)

 

Og stort sett når man tar den praten, så har man allerede kommet til det punktet hvor man sånn praktisk sett har vært sammen en liten stund allerede..

Lenke til kommentar
Ta sjangsen! :) Nå veit jeg ikke veldig mye om resten av historien, men du bør fortsatt ta sjangen. Eneste du absolutt ikke skal gjøre, og jeg skriver dette i bold for dette er viktig: Ikke fortell henne med ord hva du føler!

 

Handlinger sier mer enn 1000 ord, så selv om ordene dine sier hvor mye du liker henne, så viser handlingen at du er en usikker person som ikke tør å gjøre noe med følelsene sine, og heller legger alt sammen ut, fjerner spenningen, og legger hele avgjørelsen på henne.

 

En god regel er: Følelser skal ALDRI bli snakket om før etter man er sammen, eller hvis det er et svar på et direkte spørsmål fra hennes side.

 

Hva med å bli enige om og bli sammen da?

Bli enige om å bli sammen? Sånn type hei-skal-vi-være-sammen? Det er sånn man gjør på barneskolen det. :)

 

Og stort sett når man tar den praten, så har man allerede kommet til det punktet hvor man sånn praktisk sett har vært sammen en liten stund allerede..

 

Okey ..

Lenke til kommentar
Ta sjangsen! :) Nå veit jeg ikke veldig mye om resten av historien, men du bør fortsatt ta sjangen. Eneste du absolutt ikke skal gjøre, og jeg skriver dette i bold for dette er viktig: Ikke fortell henne med ord hva du føler!

 

Handlinger sier mer enn 1000 ord, så selv om ordene dine sier hvor mye du liker henne, så viser handlingen at du er en usikker person som ikke tør å gjøre noe med følelsene sine, og heller legger alt sammen ut, fjerner spenningen, og legger hele avgjørelsen på henne.

 

En god regel er: Følelser skal ALDRI bli snakket om før etter man er sammen, eller hvis det er et svar på et direkte spørsmål fra hennes side.

 

Hva med å bli enige om og bli sammen da?

Bli enige om å bli sammen? Sånn type hei-skal-vi-være-sammen? Det er sånn man gjør på barneskolen det. :)

 

Og stort sett når man tar den praten, så har man allerede kommet til det punktet hvor man sånn praktisk sett har vært sammen en liten stund allerede..

Vel, er jo ganske normalt å faktisk bestemme seg for å bli sammen er det ikke? Det er jo viktig at begge er på samme bølgeldengde. Så å spørree om dere skal bli sammen syntes jeg er den riktige veien å gå. Trenger ikke spørre rett ut, men gjøre det klart at det er det du vil, så får du høre hva hun syntes.

Lenke til kommentar

Det er normalt å komme til konklusjonen at man er sammen til slutt ja. Men det er som regel etter noen uker med flørting, kyssing etc etc. Men å bruke hele den samtalen som en vei til målet gjør ikke noe annet enn å ødelegge. Har selv gjort den tabben ufattelig mange ganger og skremt bort jentene på den måten. Man skal ikke si døyt om hva man føler før man har kommet forbi det første kysset. (og gjerne ikke før det andre eller tredje heller)

 

Selv om man tror at man sier "jeg syns du er ei kjempe-jente og jeg liker deg veldig godt" så sier handlingen "jeg er altfor usikker på meg selv til å tørre å handle på følelsene mine, så jeg sier heller hva jeg føler fordi jeg er redd, og jeg håper på at du sier det samme tilbake"

Usikkerhet er ikke tiltrekkende, uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

Ja, det funker på film, men det funker ikke like godt i det virkelige liv så fort man passerer 14 år. (og ja, jeg veit, det finnes de som det funker for, men det er unntakene som bekrefter regelen)

 

Samtidig som du formidler et ekstremt usikkert signal, så legger du alt press over på henne. Hun vil føle at hun må gi et svar med en gang, og har hun det minste tvil om hva hun vil (som alle har i begynnelsen) så vil hun ta den sikre veien ut, som er å avslå og plassere karen godt inn i den berømte vennefella.

 

Handlinger sier 1000 ganger mer enn ord. VIS henne at du har følelser for henne, ikke si det.

 

(ja, å si det med ord funker 1 av 20 ganger.. Men det er ikke de oddsene man vil spille med når man vil ha den ene jenta man er så fasinert av)

Lenke til kommentar
Vel, er jo ganske normalt å faktisk bestemme seg for å bli sammen er det ikke? Det er jo viktig at begge er på samme bølgeldengde. Så å spørree om dere skal bli sammen syntes jeg er den riktige veien å gå. Trenger ikke spørre rett ut, men gjøre det klart at det er det du vil, så får du høre hva hun syntes.

Det er vanlig blant barn, om du mener du begynner å bli voksen så dropper du den dealen der. Du kan etter noen uker med puling sende ut en føler på hovrvidt en er FF eller FF med mer, men å "bestemme seg for"... Sigh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...