Korktavla Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du har fulgt med på skaperen på TV2 har du sikkert fått med deg at det var en fyr som hadde funnet opp "sunn sjokolade" Hva tror dere? Er den sunn? Om den er sunn smaker den godt? Og skal dere kjøpe den når den kommer ut? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om det noen gang kommer på markedet må det testes Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) I følge en annen tråd om denne sjokoladen så er det stort sett bare tull hele opplegget. Edit: Tull blir kanskje feil ord. "Oppfinnerens" påstander er alt for ekstreme og sjokoladen er ikke så sunn som han skal ha det til. Ikke er det så ekstremt nyskapende heller. Skal se om jeg finner dekonstruksjonen av påstandene hans. Endret 2. april 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 De dekonstruksjonene har jeg lyst til å få med meg Lenke til kommentar
akle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tannlegen min mener at sjokolade ikke er så usunt. Det er fordi det smelter i munnen og blir ikke sittende og tær på tennene. Det som virkelig var usunt var popcorn, potetgull, chips, små godt alla vingummi osv. Men det gjelder kan skje mest for tennene. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tannlegen min mener at sjokolade ikke er så usunt. Det er fordi det smelter i munnen og blir ikke sittende og tær på tennene. Det som virkelig var usunt var popcorn, potetgull, chips, små godt alla vingummi osv. Men det gjelder kan skje mest for tennene. Popcorn og chips (salte) er da ikke søtt? Lenke til kommentar
akle Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Popcorn og chips (salte) er da ikke søtt? Det at det er søt er vist ikke det farligste, men at de blir sittende mellom tennene. Sjokoladen smelter. Endret 5. april 2009 av akle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei. Det eksisterer en tråd om dette ifra før av og videre diskusjon kan dere ta her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085769 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå