Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hei, alle barn. Jeg har den siste tiden lurt på en sak. Jeg anser meg selv som en som klarer å ta signaler og kunne motta andre sine, men den siste tiden har jeg feiltolket disse en rekke ganger. Jeg tenker da spesielt mot det motsatte kjønn. Jenter som den ene dagen virker interessert og tillitsfulle, virker neste dag helt uinteresserte og og totalt irrelevante. Rett og slett overlegene. Jeg mister da all tro på meg selv og tar heller ikke kontakt. Så det jeg lurer på er om dette er et tegn på at de vil ha ytterligere oppmerksomhet og plutselig spiller kostbare, eller synes dere jenter det er artig og leke med følelsene til gutter på denne måten? Takker for eventuelle innspill (og da spesielt fra dere jenter). Endret 2. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hater den situasjonen der, det skjer oftere enn man tror. hehe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jo, men hvorfor? Enten så er man interessert eller så er man ikke, hvorfor spille slik? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For å se om du er interressert, evt hvor interressert muligens. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Så det er et "hint" om å kjøre på? Problemet er bare at jeg ikke oppfatter det slik. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Når du legger frem saken så generelt så kan det jo være alt mulig rart. Kanskje har hun bare en dårlig dag, eller tenker på sine egne ting? Eller det kan være en test for å se hvor interessert du er, og/eller hvor selvsikker du er. Er i grunnen kun hun som vet det. Jeg vil bare anbefale deg å ignorere det. Ta kontakt, vis at du er trygg på deg selv og ikke trenger hennes bekreftelse. For du gjør ikke det vel? Endret 2. april 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Selvsagt. Selv vet jeg at jeg bare må manne meg opp og gjøre noe med saken. Den generelle problemstilling var da satt med tanke på at jeg genuint lurer på dette, altså om dette er bevist fra mange jenter. (noe jeg egentlig tror) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Veldig lite bakgrunnsinfo ja, men det kan bety mye rart. Det kan være mangel av interesse, eller det kan være en test på hvor intressert du er. Pga de gamle mann vs kvinne-holdningene, så er det mennene som skal være jegerne. Det er mennene som skal være sterke og jakte ned kvinnene de vil ha. Derfor setter kvinnene seg i en hard-to-get situasjon av og til for å se hvor langt mannen vil gå for å fange interessen hennes. Så bare fordi hun er overlegen en dag her og der, så betyr ikke det at interessen er borte. Dette er urgamle instinkter. Noen gjør det ubevisst, andre gjør det bevisst. Ikke lett å vite hva man skal gjøre i en slik situasjon, men det er bedre å ta sjangsen enn å sitte tilbake og lure i hvert fall. Ja, jenter er rare dyr, akkurat som apekatter. Man skjønner ikke hva de holder på med til tider, men man kan ikke la være å elske dem Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men hvis det er sånn som du sier at de virker interessert den ene dagen. Og totalt motsatt den andre dagen. Er det størst sjanse for at hun er uinteressert. Hun vil ikke bli overlegen selv om hun leker hardt to get. Når du sier overlegen så tenker jeg at hun ikke vil snakke med deg. Eller ikke vil legge merke til deg. Leker hun hard to get. Så vil hun gi deg hint at du må jobbe mer. Men hun vil ikke blokkere deg helt. Noe hun vil hvis hun blir overlegen. Just my 2 cents Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ser meningene er meget motstridene. Jeg vet ikke, jeg får bare finne ut av det. Hadde jeg bare hatt baller nok til å gjøre noe med det. Ajajaj... Takker for innspill så langt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du kan jo spørje då: "Kvifor skal du leike så utruleg overlegen med tanke på at den verkelege deg er mykje betre?" Den aktuelle jenta kan nok gi deg eit mykje betre svar enn nokon her inne Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, jenter er rare dyr, akkurat som apekatter. Man skjønner ikke hva de holder på med til tider, men man kan ikke la være å elske dem Å. Fy. Faen. Jeg liker ikke apekatter. Er jeg homo da? :O Spøk til side, jeg har opplevd det der UTROLIG mange ganger. Seinest i går. Og dagen før i går på russefesten. Driver litt med ei jente nå, og vi dansa skikkelig. Men plutselig stakk hu ut. Og så kom hu inn og "overså" meg. Altså hu gikk rett forbi til dansegulvet med jentevennene sine. Jeg var jo full, så skydde ingen murer, og gikk inn i jentegjengen, dansa med hu(og de to andre samtidig for å mobbe hu litt og gjøre hu litt sjalu) og så gikk jeg over på hu. Skal gå to the next level og spørre hu med på kino eller film i dag ;P Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Tja. Også en mulighet. Problemet i denne sammenheng er at det ikke er en jente jeg har opplevd dette med, men flere. Derfor jeg lurer på om de er noen jeg missoppfatter, som jeg regner med at det er. @aspic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå