Thor. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei. Opplevde idag litt aktivitet på Gmailen min. Denne mailen har jeg hatt i mer enn 3 år tror jeg. Følgende aktiviteter skjedde idag uten at jeg har snøring på hva som skjer: (Har to mailkontoer) ________________ AWARDSPACE™ Dear Valued Customer, We are sending your web hosting account password upon your request. Your forgotten password is: *randomkode* We did not include your username in this email for security reasons! ---- AWARDSPACE™ Dear Valued Customer, We are sending your web hosting account password upon your request. Your forgotten password is: *randomkode* We did not include your username in this email for security reasons! ---- AWARDSPACE™ Dear Valued Customer, We are sending your web hosting account password upon your request. Your forgotten password is: 49d8a488 We did not include your username in this email for security reasons! ___________ De to mailaddressene som har blitt brukt har jeg byttet passord på men er det noen mulighet for meg å sjekke ut ip så jeg kan undersøke om det er noen jeg kjenner som tuller med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå