TMB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, dette gir meg ingen fordeler og inneholder ingen referral-link e.l. Jeg fant for noen uker siden Goozex.eu, som er en side der brukere fra hele Europa kan bytte spill med hverandre. De reklamerer med at om man registrerer seg så får man 1 gratis spill. Dette trodde jeg var bare tull, men bestemte meg for å prøve. Jeg registrerte meg, og fikk 100 points og 1 trade credit. Disse 100 poengene kan man bruke til å gratis bytte til seg et spill. Jeg satte opp TES III: Morrowind (PC) på ønskelista, og etter det så glemte jeg hele nettsida. 2 uker senere får jeg en e-post om at spillet mitt er på vei i posten. Jeg ble veldig overrasket, og bestemte meg for å sjekke nærmere. Joda, ifølge Goozex så var det en type fra Nederland som hadde sendt meg spillet i posten, og at jeg kunne forvente å få det innen 10 dager. Jeg ventet i spenning i rundt en uke, og jammen kom det fram i postkassa! De støtter ikke Norge i listen over land, men jeg valgte Sverige som land og passet på å skrive NORWAY så mange steder jeg kunne. Lykke til med gratis spill Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm.... Høres interresant ut... Så det kommer til Norge uansett om man velger Sverige? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jepp. Bare pass på å gjøre sånn som jeg gjorde. Skrev NORWAY et par steder i adressen Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 genialt dette skal prøves! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har registrert meg, og skrev Norway... Så satser på at det skal gå... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jammen har vi ikke BitTorrent til dette allerede? Men, kult tilbud. Men hvordan skal de stoppe folk fra å bare registrere seg og så stikke etter de har fått et spill? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Aner ikke man betaler jo de 100 poengene til en fyr, men man kan jo ikke være sikre på at de faktisk sender spillet ;p Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Auda... Det jeg vil ha koster 600 poeng... Da kan jeg ikke ha det gratis? Jeg visste det var for godt til å være sant Da får jeg satse på et annet spill EDIT: Var ikke de helt store spilla til 100 poeng, men hvordan blir det om jeg prøver å selge? Må jeg betale frakta? Er en italiener som vil kjøpe ett av spilla, men om jeg må betale frakt, er det tvilsomt verdt det... Endret 2. april 2009 av kjermy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ser ut som at han jeg fikk det fra betalte frakta, så ja. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Om man lager to kontoer, og da får 100 poeng på hver. Kan jeg da late som om jeg kjøper ett spill fra konto nummer to, så ender jeg opp med de 200 poengene helt gratis? Og selvfølgelig, da i større skala enn med bare to, men dere skjønner? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det går ikke an å lage flere accounter på samme addresse. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Adresse som i IP, eller som i stedet du bor? Begge kan vel fikses på - ikke så vanskelig heller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Som i der man bor tror jeg. Jeg prøvde å skrive addressen litt annerledes, uten hell. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bare å gå gjennom noe proxyer, også skriver du addressen til ei tante elsn funker fett Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bare å gå gjennom noe proxyer, også skriver du addressen til ei tante elsn funker fett Akkurat Om noen tester dette, så gjerne si hvordan det gikk osv. Litt fancy om det funker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bare å gå gjennom noe proxyer, også skriver du addressen til ei tante elsn funker fett Akkurat Om noen tester dette, så gjerne si hvordan det gikk osv. Litt fancy om det funker. Hvorfor skal det ikke virke? Er jo to forskjellige adresser, så det skal gå bra. Lenke til kommentar
Nonpoint Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skrev Norway nesten over alt, men den fyren som sendte meg spillet var ikke klar over det. Så jeg fikk denne koselige meldingen, etter han hadde sendt spillet: Subject:norway Message:how old are u have u looked at your address it sounds like a imaginary place if this is true where did i just send this game to and norway is not in sweden! stupid idiot Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 "Mine-innlegg"-spam fjernet fra tråden. Delta heller med noe konstruktivt, enn å "bokmerke" med ubetydelig tøys for å få tråden i "mine innlegg"... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skrev Norway nesten over alt, men den fyren som sendte meg spillet var ikke klar over det. Så jeg fikk denne koselige meldingen, etter han hadde sendt spillet: Subject:norway Message:how old are u have u looked at your address it sounds like a imaginary place if this is true where did i just send this game to and norway is not in sweden! stupid idiot Haha, glad jeg ikke har tenkt å prøve dette. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fått to requests allerede, så da er det bare å sende i vei! Syns dette virket skikkelig genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå