abhoff Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har nå fått tak i en HD-PVR fra Canal Digital (HDPVR 102CT) for kabel-TV. Lurer nå på en liten ting angående bildeinstillingen på den. Har lest litt rundt på nettet, men finner ingenting som helt avklarer dette. Skal jeg velge: 720p eller 1080i? Hva gir eventuelt best bilde av disse to? Håper på positivt svar. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har nå fått tak i en HD-PVR fra Canal Digital (HDPVR 102CT) for kabel-TV. Lurer nå på en liten ting angående bildeinstillingen på den. Har lest litt rundt på nettet, men finner ingenting som helt avklarer dette. Skal jeg velge: 720p eller 1080i? Hva gir eventuelt best bilde av disse to? Håper på positivt svar. Det er smak og behag som avgjør hva du bør velge. Det er ikke noe fasitsvar. Fortrekker selv 1080i (HDPVR for satellitt) men det kan være fordi det gir best resultat med min Pioneer 507XA. HD kanalene sender også i 1080i . Du bør teste formatene selv og så velger du det du selv syns ser best ut. Siden HD kanalene sender 1080i så kan det være det beste valget men det avhenger av TV'n du benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå