oye01 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei. Er det noen som vet hvor man kan finne DC klær i butikker i kristiand? Har bare kjøpt på nettet før, men tenkte å kikke litt på dem i butikk, men vet ikke hvor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei.Er det noen som vet hvor man kan finne DC klær i butikker i kristiand? Har bare kjøpt på nettet før, men tenkte å kikke litt på dem i butikk, men vet ikke hvor JC har mye DC klær. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 JC?! De selger da ikke DC de vel? Urban, session, robins hood er de jeg kommer på i farten. også den lille butikken i den gata som går ned og.. husker aldri hva den heter Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har aldri sett DC på JC. På Urban derimot har de DC. Tror de har det på Vission eller noe i den duren oppe i markens ved slottet også. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja! Tror jeg blanda Vision med Session kanskje Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det kan godt være at Vision og Session er samme butikken Det er ikke helt min stil, men husker at det var noe i den retningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå