JuC1y Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Hei Jeg leter etter en lyseblå slimfit jeans, men det er vanskelig å finne. Jeg bor i oslo, så hvis dere vet om noen som jeg kan få kjøpt please sifrA:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Sjekk ut Cheap Monday. Sole Service. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Pepper-shop sin nettside har også et par modeller av CM. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Levi's sjappa på karl johan, hakket "over" arkaden hvis du skjønner. Fantastisk personale med god peiling på jeans, spør dem, de hjelper deg helt sikkert. Btw, så ville jeg anbefalt en 511 slim modell. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Har en lyseblå slimfit bukse fra JC. Kanskje sjekke der. Tror det er Crocker eller Diesel den jeg har . Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Lyseblå slimfit jeans er jo ikke noe vanskelig å finne det. De fleste butikker som selger jeans har vel det. Merker som Cheap Monday og Acne burde vel ha noen som faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå