Howard Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 TEST: Nextway NMP-312 Under CeBIT i år rapporterte vi at MP3-spillere fra Nextway kom til å bli importert til Norge. Vi har nå fått tak i de to eneste eksemplarene som foreløpig befinner seg i Norge, to modeller som blir å finne i norske butikker om ikke så alt for lenge. Les testen her. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Minijack-to-minijack-kabel for tilkobling til f.eks CD-spiller Hva er en Minijack til minijack kabel vits for? Er det noe jeg ikke forstår her? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Minijack-to-minijack-kabel for tilkobling til f.eks CD-spiller Hva er en Minijack til minijack kabel vits for? Er det noe jeg ikke forstår her? I praksis så blir det vel en kabel som går ifra Head-set / line out utgangen på cd-spilleren til Microfon inngangen på mp3-spilleren. De som har brukt Minidisc vet hva jeg prater om.. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvordan stiller man inn den User-definerte EQ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå