sehanssen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lurer på om flere opplever problemer med å komme inn på servere når man har startet et party med flere spillere, og skal spille Cod Waw multiplayer over xbox live!? Har store problemer med dette.. Starter party, velger Team Deathmatch og begynner å søke etter en server. Men får etter en stund beskjed om at "party is no longer active", og må begynne helt på nytt gjenn med å samle partyet og starte søket på nytt. Dette må vi ofte gjenta flere ganger før vi endelig finner en server. Har kun problemet på cod waw. Har åpnet alle porter som må åpnes, så tror neppe det har noe med router å gjøre. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Har de som er i partiet også åpnet porter? Ja det har de... Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Om portene er åpnet og det ikke er noen problemer med live tilkoblingen, så kan problemet ligge i serverene til CoD. Sjekket litt på google, fant ut av t.o.m. PS3 får det (de kobler direkte til servere, ikke til Live først som xbox). Det var det jeg fryktet! Men takker! Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 selv om dere har portene åpne, kan det hende at dere ikke har "Open NAT" Plugg ut modemet i ca 30sek - 1min (Alle i partyet) Og plugg inn igjen og kjør Internett testen igjen. Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 selv om dere har portene åpne, kan det hende at dere ikke har "Open NAT" Plugg ut modemet i ca 30sek - 1min (Alle i partyet) Og plugg inn igjen og kjør Internett testen igjen. Takker for tipset! Skal prøve det, men det virker som problemet ligger i cod-serverne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå