Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Megastore, avbestilling av vare, penger trukket alikevel!?

Anbefalte innlegg

Hei, skulle avbestille en vare jeg hadde bestilt fra megastore etter jeg så at folk fikk det dem betalte for, varen var ikke på lager så fant jeg ut at jeg skulle kjøpe noe annet istedenfor og bestemte meg å avbestille den og evt kjøpe den andre fra dem isteden, man måtte sende en mail for å få gjort dette.

Så jeg sendte dem en mail med all info om bestillingen og fikk en bekreftelse på at varen var avbestilt og alt var i orden. Jeg gikk inn på siden dems å oppdaterte status og joda der sto det avbestillt, men så gikk jeg inn på sparebank1 i dag for å sjekke noe, å da så jeg jammen meg at summen jeg skulle betale for varen når dem sendte den var trukket samme dag som han avbestilte varen min. Så jeg har sendt dem en mail og jeg har mailen fra han som fikset dette. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Jeg synes det er synd og betale for noe man ikke får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, jaja håper det, jeg synes det er rart dem trekker pengene når dem ikke har varen på lager engang. Har jo vært sånn andre steder og da har det vert slik at dem ikke trekker før varen blir sendt. Men det er vel kanskje sånn systemet til megastore er. Jeg får bare vente å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...