Partlow Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Var til legen etter å ha hatt av og på-smerter i testikkelen i lang tid. Hoven bitestikkel og faen. Snakka med legen og han ble veldig bekymra, men etter et raskt søk... du er frisk som en fisk!! Jeg er så letta! Må bare skrive det her. Har bare lyst til å gå rundt å kysse ukjente. 100 kg fjernet fra skuldrene mine! Hipp hurra, jeg ELSKER LIVET! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Var til legen etter å ha hatt av og på-smerter i testikkelen i lang tid. Hoven bitestikkel og faen. Snakka med legen og han ble veldig bekymra, men etter et raskt søk... du er frisk som en fisk!! Jeg er så letta! Må bare skrive det her. Har bare lyst til å gå rundt å kysse ukjente. 100 kg fjernet fra skuldrene mine! Hipp hurra, jeg ELSKER LIVET! Du kan få adressa mi hvis du vil kysse meg. neida, Gratulerer antar jeg. Alltid hyggelig å høre når folk er friske. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Var det en vannpose? Eller var det rett og slett ingen skavank? Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Kyss til Perrern! Legen snakka om at det kunne være vannpose eller betennelse, men han sa så lenge det kun var bitestikkelen jeg hadde vondt i er det helt ufarlig. Dog alle må gå til legen om de er det minste bekymret om familiejuvelene! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dog alle må gå til legen om de er det minste bekymret om familiejuvelene! Been there, done that. Anbefales å gjøre det ja. Bedre enn å gå rundt og bekymre seg. Og bedre enn å gå rundt og ikke bekymre seg. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ah, gratulerer så mye! Må føles sykt digg! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Yeah, jeg har vært igjennom mye av det samme. All hail Dotten, sier nå jeg! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 All hail Dotten, sier nå jeg! Enig med han her! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er også enig, ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå