ChazyChaz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Som det står i topic, så kunne jeg tenkt meg å leid en litt fet bil nå i sommer, og jeg lurer på om noen har kjennskap til firmaer som man kan leie fra? Gjerne med webside osv. Har søkt litt rundt selv, men fant ikke noe spesiellt bra. Hertz, Avis, Budget osv er vell best på kortidsleie, og de har vell heller ikke noe særlig fete biler.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva er en fet bil for deg? Er det snakk om en A4 cab eller en Ferrari 430? Lenke til kommentar
ChazyChaz Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hva er en fet bil for deg? Er det snakk om en A4 cab eller en Ferrari 430? Burde vell kanskje utdypt det litt bedre ja En A4 cab er i høyeste grad en fet bil for meg! Har du noen tips da? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du kan jo ta turen innom finn.no å se på bruktbiler. Er mange som er på leasing der. Hvor kortsiktige avtaler du får, vet jeg ikke. Hvor økonomisk klokt det er, vet jeg heller ikke! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå