Gå til innhold

Kjøpe "18-års-varer" i forkledning? : )

evn

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring eller tanker rundt å kle seg ut for å få kjøpt alkohol eller snus?

Tenker da på å kanskje skaffe seg evnt løsbart, briller, hatt, frakk og et stort skjerf.

Noen som tror dette vil funke?

Eneste er jo stemmen som mangler for 14,15 og 16-åringer, men det er vel ikke et probem å "gjøre om"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppfør deg som en 20-åring, gå som en 20-åring, snakk som en 20-åring...du kommer langt med det...:)

EDIT:kle deg som en 20-åring...løsbart og sånt er tull...!

Men har ikke prøvd det...

Tenk om de spør om Legitimasjon, hva gjør du da?

Da tar du med deg kun kontanter og sier du ikke har noe med deg...de kan ikke ransake deg...

Hvis de spør om det er så er det bare å si at du ikke har leg på deg og heller gi deg med en gang...bare gå hvis de ikke vil la deg kjøpe varer....;)

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar

Om jeg noensinne kommer til aa jobbe i en butikk tror jeg kommer til aa le meg i hjel om en liten fjortis med lösbart, hatt og skjerf kommer til kassa mens han pröver aa simulere mörk stemme midt i verste pipestemme-periode.

Akkurat den forkledningen er dessuten bare en stor klisjé, hvorfor ikke bare ta paa seg lösnese i samme slengen? :p

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Om jeg noensinne kommer til aa jobbe i en butikk tror jeg kommer til aa le meg i hjel om en liten fjortis med lösbart, hatt og skjerf kommer til kassa mens han pröver aa simulere mörk stemme midt i verste pipestemme-periode.

Da er man EID! xD

Lenke til kommentar
haha, sant det ;D

Men om du mekker deg en grå løsbart ser det jo mer ut som om du er 60-70, og da spør dem jo garantert ikke om leg!

Sjelden du finner en MANN med grå bart og har en ansikt som ser ut som om du har bada i Nivea's "anti-rynke" kremer..xD

Lenke til kommentar

Kamerat av meg hadde mascara i fjortis-dunet på leppa. Funka mer enn ofte faktisk :-P

Men som allerede nevnt; oppfør deg som om du ikke er redd for å ikke få kjøpt. Mange av oss har heeelt sikkert opplevd skuffelsen over å sjelden bli spurt om legitimasjon når vi endelig har blitt gamle nok. Dette kommer av kroppspråket du viser. Du er ikke usikker lengre, du FÅR jo kjøpt så mye du har råd til.

Kanskje jeg burde ty til sånne triks selv i håp om å bli spurt om leg igjen? Er nå straks 30 og hadde gitt vedkommende som hadde spurt meg om legitimasjon en diger klem.

Lenke til kommentar
haha, sant det ;D

Men om du mekker deg en grå løsbart ser det jo mer ut som om du er 60-70, og da spør dem jo garantert ikke om leg!

Kort sagt...; drit i barten...;)

Hjelper ikke at du ser ut som en 70-åring når du har en oppførsel som en barnslig fjortis...:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...