Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få samme brukerinnstillingene/brukerkonro i forskjllige domener?

La oss si jeg logger på et domene på jobben med min bærbare pc, og når jeg kommer hjem logger jeg på met hjemmedomenet, men jeg vil ha de samme innstillingene etc.

Jeg bruker XP.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En xpklient kan bare være medlem av et domene.

Der går ikke ann å melde en maskin inn i 2 domener...

ja har merket det, og det er egentllig ganske dumt.

Det hender jo at man har ett domene på jobben, og ett hjemme, og da hadde det jo vært greit å komme hjem frsa jobb og logge seg på om få de samme innstillingene hjemme som på jobben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det hender jo at man har ett domene på jobben, og ett hjemme, og da hadde det jo vært greit å komme hjem frsa jobb og logge seg på om få de samme innstillingene hjemme som på jobben.

Vel jeg synes det er flott at arbeidere som får en maskin på jobben ikke skal kunne dra hjem og leke it-konsulent. Uffattelig mange som tror de kan data bare de kan melde en maskin inn i et domene. Mange fler enn de som virkelig kan...

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Vel jeg synes det er flott at arbeidere som får en maskin på jobben ikke skal kunne dra hjem og leke it-konsulent. Uffattelig mange som tror de kan data bare de kan melde en maskin inn i et domene. Mange fler enn de som virkelig kan...

jeg ser den

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
La oss si jeg logger på et domene på jobben med min bærbare pc, og når jeg kommer hjem logger jeg på met hjemmedomenet, men jeg vil ha de samme innstillingene etc.

Jeg bruker XP.

Om du logger på som om du skulle vært på jobb (samme bruker og domene), mens du er hjemme,

vil du få de samme innstillingene som på jobb?

Vil naturligvis ikke få opp nettverkskatalogene.

Lenke til kommentar

Jeg bruker XP.

Om du logger på som om du skulle vært på jobb (samme bruker og domene), mens du er hjemme,

vil du få de samme innstillingene som på jobb?

Vil naturligvis ikke få opp nettverkskatalogene.

Litt kjedelig at man ikke har noe skille mellom jobb og privat på denne måten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...