P-in-P Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Har Win7 på hoved PC-en min og selvsagt så fungerer ikke lydrriverne spesielt bra Men jeg har en server stående ved siden av med XP der det funker så spørsmålet er om det går ann å få all lyd fra hoved PC-en over på serveren? Legg hodene i bløt nå folkens! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er mulig, men du vil få en delay. (Hvis du hadde tenkt å ta det over nettverk). Hvis du spiller skytespill vil lyden til skuddet ligge ca. 1-2 sekunder etter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det har ingenting å si, siden jeg vil bruke headsett til spill primært. Hvordan er løsningend da ? Prøvd å google litt, men når en ikke har de riktige ordene blir treffene så som så... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Prøv dette til winamp: http://www.shoutcast.com/download Du setter i praksis opp din egen nettradioserver, som du streamer fra den andre maskina. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Skal prøve dette! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå