fillefrans Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Har just bygget ny pc (denne, for å være presis) og den fungerer i grunn bra. Men når jeg kjører programmer i fullskjerm-modus (videoer, powerpoint, coverflow i itunes osv), restarter pcen med en gang. Har prøvd å oppdatere driver til skjermkort, uten suksess. Hva kan dette skylde? Endret 2. april 2009 av fillefrans Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skru av automatis restart og se om du får en blåskjerm. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lagt inn drivere for chipset? Altså hovedkortprodusentens drivere... Skjer mye rart hvis de ikke er lagt inn. Windows er oppdatert og ingen virus på maskinen? Og hva slags program bruker du til videoer? Lenke til kommentar
fillefrans Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Skru av automatis restart og se om du får en blåskjerm. Fikk blåskjerm, ja. Lagt inn drivere for chipset? Altså hovedkortprodusentens drivere...Skjer mye rart hvis de ikke er lagt inn. Windows er oppdatert og ingen virus på maskinen? Og hva slags program bruker du til videoer? La inn drivere etter å ha installert windows. Merket meg at VLC klarte å kjøre filmer i fullskjerm, mens alt jeg ellers har prøvd krasjet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå