o00o Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er da en jente som ikke har så veldig stor peiling på nettverk. Sliter litt tilkoblingen. Detter ut av nett så og si hver andre minutt. Noen gang finner ikke maskinen mitt nettverket igjen. Når jeg er koblet til, så står det at det er lokalt og internett. Og noen gang når jeg detter ut så står det lokalt. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette, har ingen anelse på hva jeg kan gjøre. Har prøvd å diagnostisere problemet, men det hjelper. Det jeg vet er at det ikke er feil med selve nettverket, for dette skjer uansett om jeg er tilkoblet til andre nettverk. Og de andre pc'ene i huset har ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Prøv å scanne maskinen for virus. Lenke til kommentar
o00o Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Prøv å scanne maskinen for virus. Har gjort det. Men PC'n har vært slik siden jeg har kjøpt den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå