z1Ob Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei, lurte på om det er noen spesielle ting man kan gjøre for å stramme opp brystvortene, eller om det bare kommer ettersom man trener opp brystet? Har vært litt lubben, men begynner å komme på rett kjøl, men føler jeg fortsatt ser ganske 'chubby' ut da brystvortene bare er 'avrundet'. om det hjelper så føler jeg har litt bedre enn dette; men vil stramme opp mot dette; Så noe annet enn trening som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 trene. ikke stort annet å gjøre. få litt muskler der. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Spørs om du snakker om brystvortene eller brystet. Flere overvektige menn utvikler brystvorter som er som små pupper, de må man fikse ved opperasjon. Snakker du om å stramme opp bryst så er det bare å trene styrke og condio. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Takker for svar:) Ville tro at å trene bryst vill fungere hvertfall til en viss grad, men jeg føler at mine brysvorter henger en del etter med å stramme seg opp i forhold til forbrenningen av fett/utvikling av muskler. Sitter på jobb for øyeblikket, så kan komme med bedre bilder når jeg kommer hjem, så kanskje det hele blir mer klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå