cruelphotography Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har ett litt rart problem med xboxen min; DVD filmer osv funker helt perfekt, og alle spillene mine funker bra i starten, men etter en stund begynner spillene gradvis å funke dårligere og dårligere oO Eksempel; kjøpte meg Fable II for ikke så lenge sia, og spilte det masse i starten. Funka bra, men etter en 10 - 12 timer så fikk jeg min første beskjed om at xboxen ikke kunne lese CDen. Så restarta jeg bare og fortsette å spilte, funka bra en 4 - 5 timer til ca. før jeg fikk beskjed om at den ikke kan lese CDen. Så fortsatte det slik helt til det ikkje funka i hele tatt på den save gamen lengre. Så jeg starta en ny save game, og den funka greit en 4 - 5timer før den også begynte å klikke. Og nå får jeg ikke til å starte fable engang. Samme greia med andre spillene mine også; Halo 3, Mass Effect, Assasin's Creed etc. Funker i starten, men gradvis blir det bare værre og værre ^^ Noen som vet om det går ann å rense noe greier eller noe sånt for å få den til å funke bedre? Eller må jeg sende den away til rep? Oo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Opner du Xboxen for å rense den mister ud garantien, men du kan kanskje prøve med en renseplate. Hvor godt det vil funker på en xbox er jeg ikke sikkert på, men du kan alltids ringe support og spørr. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Mhm, skal prøv det. Men det virker jo litt usaklig at det funker helt perfekt i starten. Og plutselig bare funker det gradvis dårligere oO Ska kjøp meg en sånn Cd over påske.. drar på hytta om ikke veldig lenge, så får ikke tid før da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå