Bruno Mars Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ønsker tips om gode bøker på norsk bokmål, om programmering. For tiden er det C# som gjelder men senere i år på høgskolen blir det etterhvert C++ og Java blant annet. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ønsker tips om gode bøker på norsk bokmål, om programmering. For tiden er det C# som gjelder men senere i år på høgskolen blir det etterhvert C++ og Java blant annet. Vedkommende som trenger bøkene må lære seg engelsk først. Deretter kan vedkommende besøke f.eks. accu.org Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jaja, kan engelsk jeg, men jeg syntes det virker rart at det finnes så få (gode) norske bøker om programmering. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jaja, kan engelsk jeg, men jeg syntes det virker rart at det finnes så få (gode) norske bøker om programmering. Det er overhodet ikke rart. Når man oppnår det kompetansenivået som er nødvendig for å skrive en bok i denne bransjen, må man ha innsett at det er ett fellesspråk i denne bransjen. Det er ikke norsk Hva skulle så poenget være med å skrive en bok på norsk? Bare for å være sær? Eller for å ha en meget begrenset leserkrets? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva med denne? http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2982916 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Already got it, ellers takk. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kunne godt vert flere norske programmeringsbøker. I hvert fall på nybegynner-stadiet. Jeg husker at jeg fikk en C++ bok til bursdagen når jeg gikk på ungdomsskolen, hadde den vert på norsk hadde jeg nok forstått mer den gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå