Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som vet hvor jeg kan finne kodeeksempler og evt. andre ting som kan hjelpe meg igang slik at jeg får brukt PostgreSQL i Java?

Vi skulle hatt et eget Google-forum hvor man kan be folk søke ting for en og poste de mest relevante lenkene.

Kan noen finne javadoc for PriorityQueue for meg? Jeg vet ikke hvor jeg kan gå for å finne den siden.

Takk for kjempehjelp. Fikk heldigvis langt bedre svar på ett annet forum.
Hvilket forum, da? Google?
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske folk kunne slutte å forsøke å være smart-ass med å poste "Å herregud, bare google it ffs!". Det er svært irriterende for personen som stiller et spørsmål, og en svært, svært barnslig oppførsel.

Hvis personen stiller et spørsmål i forumet, er det bedre om man poster linker til steder man har god erfaring med selv, evt benytter seg av en søkemotor selv og poster linker til info man tror har god relevanse.

Det er ingen vits i med et programmeringsforum hvor alle spørsmålene blir svart med lenker til "let me google that for you" eller teite poster om å bare søke på det selv, selv om svaret på majoriteten av spørsmålene allerede ligger på internett uansett.

Hvis du har noe relevant svar å komme med, post det, ellers hold kjeft, mener nå jeg. :)

Lenke til kommentar

Jaså? Så hyggelig. Da trenger jeg vel ikke å bruke av min tid på å svare deg neste gang du måtte finne på å poste et spørsmål her inne, da.

Werner

Endret av wernie
Lenke til kommentar

Jaså? Så hyggelig. Da trenger jeg vel ikke å bruke av min tid på å svare deg neste gang du måtte finne på å poste et spørsmål her inne, da.

Werner

Du brukte nettopp din tid ;)

Jeg var ute etter god informasjon. Ikke masse ting på Google man ikke får bruk for. Fint at dere forkorter deres egen levetid med å hisse dere opp sånn :yes:

Lenke til kommentar

De to google linkene du fikk har begge to svaret til spørsmålet ditt som treff #2: PostgreSQL and JDBC FAQ.

(Treff #1 er linken til jdbc-driveren du trenger).

Mao veldig relevante svar, men samtidig et greit hint om at det er lov å prøve google før man spør på et forum.

Lenke til kommentar

Jeg følger Lostoblivion på dette. Å bare paste en link til google viser til en *smartass* oppførsel, og det er andre kategorier i programeringsforumet som får langt flere generelle spørsmål en java kategorien, men fortsatt er det denne kategorien jeg opplever som mest utrivelig. Det er ikke snakk om å gjøre mer en å gi noen hint i riktig rettning. Som f.eks: "Du trenger en jbdc driver og lage en connection til databasen". Mer kan jo ikke forventes når spørsmålet er formulert som det er, men det er lov å skrive litt tekst også.

Endret av aC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...